Dagens önskning…

Det här får hemskt gärna försvinna innan sommaren! Har noll lust att gå runt och se ut som en jäkla pundare…

Båda armarna ser ut så där (bilden går att förstora genom ett litet klick 😉 ). Är blågrönlilaröd-färgad ända upp på överarmarna… Fina färger, ja, men inte på armarna.
Även knävecken (med omnejd haha) ser ut så där… Noll snyggt! Och varför? Ingen som vet ingen som bryr sig… typ… *svammel*

Besök hos dr S i morgon (en jäkla tur att jag har frikort!) Får se vad som händer. Gissar att jag får mer astmamedicin…

Fick nya skor av mamma igår. Ett par Salomon för 700 spänn, tack liksom! 🙂 Känns rätt bra. Eller ja, höfter och ländrygg blir åtminstone inte värre … alltid nåt! 🙂
Dags för promenad! Lufta både hund, mig själv och de nya skorna. Hoppas ni har en fin söndag! 😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentarer till: "Dagens önskning…" (6)

  1. Lillstrumpan sa:

    Kan lugna dig med att dina armar ser helt normala ut

    skulle dom se ut som en pundarens så skulle dom va fulla med stickmärken fula sår ärr och blåmärken

    levde i den världen i tonåren och har sett alldeles för många såna armar

    hoppas det går bra hos doktorn imorgon och att du kanske får nåt svar på varför du mår som du gör

    • Jag har alltid haft två synliga vener (en på vardera arm, alla sjuksyrror blev överlyckliga när jag kom o skulle ta blodprov haha!) Men det ser värre ut än vanligt… är det åldern tro? *asg*

      Tack så mycket för din kommentar! Japp, hoppas också att det blir nåt steg i rätt riktning 🙂

  2. Har också väldigt ytliga och synliga blodkärl. Ser inte allt för festligt ut.

    Bra skor är A och O när man har ont. Det går inte att ha billiga skor då. När det gäller kläder är det bara skor jag lägger ner pengar på. Sen måste jag ha flera olika storlekar allt efter hur svullna fötterna är. Har normalt 42, men har även skor hemma i storlek 44 som jag använder. Blir lite dyrt, men jag sliter verkligen ut skorna innan jag kastar dem. Det tar ju i och för sig några år.

    • Nä, det ser helt muppigt ut! Tycker det ser ut som jag varit ritblock åt nåt kreativt litet barn… 😛

      Jag har märkt det sent, att jag måste ha bra skor. Men nu så. Bättre sent än aldrig haha!
      Mina IceBug-kängor var ett riktigt bra kap (hittade ett par på rea dessutom), den här vintern har varit bra i skoväg, särskilt med tanke på hur mina höfter terroriserat mig.
      Precis! Lägger man mer pengar på kvalitetsskor så behöver man inte köpa så ofta 😀

  3. ser lite rött ut i armvecken? Annars tycker jag dom ser ut som mina typ? 🙂 Vad är skillnaden sen förut? Blodådrorna syns tydligare? Det kan inte vara så att kroppen inte dejtat solen på en stund?(flera hundra år kanske?!)

    • Ja de är jättekäckt rödspräckliga där haha!
      Skillnaden är att det är väldigt mycket tydligare och att de mindre ådrorna är i det närmaste lila. Och så den lätt blågröna tonen i huden, brukar inte vara så mycket.
      Det var inte så länge sen faktiskt. Här har solen skinit. Å andra sidan är jag rödlätt så pigment har jag inte så mycket av som det är haha! 😆

Kommentera

