Killekill

Killar i näsan av all nässpray! Halsen killar alldeles av sig själv den…

Det finns en hel del att skriva om, ifall man vill alltså. Ni vet, det händer så mycket skit. Både i världen och hemmavid.

Men jag tänker inte skriva om det, andra gör det så mycket bättre. Faktiskt. Just nu i alla fall.

Apropå kill… min Ohana-syster tycker jag borde skaffa mig en karl. Jodå, jag har tänkt tanken själv några gånger. Grejen är att jag provat nätdejting tidigare och tja… det var väl ingen hit direkt. Nu provade jag en annan sajt men det stör mig lite att det kostar för att kunna prata med folk där. Men men, det är ju så det är. Ska betala. Snart. På fredag kanske. När jag fått lön.

Just nu känner jag mig så där lagom sexig. Röd, täppt näsa, hostar, skitigt hår… Har på mig en gammal fleecetröja och ett par mysbyxor i storlek XXL (jo, XXL, fick låna  de från jobbet och så hoppsan! De blev visst kvar…. fanns för övrigt inga kvar i storlek 160 som jag fick förra året). Värry säxxy liksom haha!

Mitt halsonda kan, eventuellt, bero lite på att jag kollat hockeyn. Och kanske lite på att jag inte kan låta bli att sjunga. Min älskade lilla fyrbenting brukar dock visa den här minen när jag ser hockey eller sjunger (jag gör allt med själ vettu) –

wpf_0265

 

Kommentarer till: "Killekill" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Du låter oerhört sexig. 😛 (XXL? Du? Du måste väl kunna övernatta i dem?)

    Underbar bild på Lix! 🙂

    • Hähä! Värry sexig! Jodå, jag skulle nog kunna övernatta i de om det skulle knipa (kanske ska ha de i bilen… som lite försäkring haha!)

      Ja, så där brukar han börja, sen kliver han upp i knäet på mig och när han inte får uppmärksamhet då så lägger han sig haha! 😆

Kommentera

