Dumhuvud!

*räcker upp handen* Jupp. Det är jag.

Jag är sjuk. Har 39 graders feber, ont i halsen och nyser och hostar. Så. Nä. Man är ju liksom inte dum i huvudet för att man är sjuk men här kommer det –

Jag kollade, och svarade!, på jobbmejl.

En sak jag undrade när jag kollade mejlen var varför min personalchef envisas med att skicka ”superviktiga-måste-ha-svar-snarast-helst-igår”-mejl till mig när hen vet att jag är sjuk.

Okej. Ett tidigt nyårslöfte –

Jag ska ge FAN i att kolla jobbmejlen! Tills jag börjar jobba igen. Den 7 januari 2013.
BASTA!!

Så där ja. Nu tänker jag koncentrera mig på att få ordning på den här förkylningen..!

Kommentera

