Snällast?

Jag måste varit helt sjukt snäll i år för jädras vilka bra julklappar jag fick! 😀

Och alltså, bästa julklappen (tätt följd av ett presentkort i en favoritbutik) kom från bästaste lillerbroren –

wpf_0359

Det är inte utan att jag längtar lite tills jag får köra till jobbet igen så jag får inviga min fina ”åka-till-jobbet-och-dricka-kaffe-på-vägen-dit”-mugg! 😀

Hoppas ni fick en alldeles underbar jul och jag önskar er alla en mycket god fortsättning på julhelgen!

Kommentarer till: "Snällast?" (6)

  1. Fin julklapp! Himla bra lillebror du har 🙂

    Jag skottar snö för glatta livet. Tycker det är sjukt överskattat 😉
    Kram och god fortsättning på julen

  2. Åh vilken häftig mugg!!

    Jag hoppas att du hade precis en sån fantastisk jul som du förtjänar!!! Och att du fick vara infektionsfri…

    Kram

  3. Skönt att febereländet gått och lagt sig!! Den envisa fan får faktiskt inte följa med in på nya året tycker jag. Basta.

    Hälsa hundskrället att han får ta bättre hand om dig! Får visa vaktfasonena och skrämma bort alla bascellusker…

    Kram

Kommentera

