Det kommer

Ja, jag brukar ju göra en årskrönika ungefär nu men det har varit lite hejsansvejsan med nätuppkoppling och såna grejer så jag har inte riktigt lyckats. Men snart så. 🙂
Under tiden kan jag ju önska er alla ett riktigt

Gott Nytt År!

och hopp om lycka och tur och allt sånt där som sätter guldkant på vardagen (som till exempel när man  vinner 60 spänn på triss på nyårsafton, måste vara ett bra tecken va?)
Är ledig måååånga dagar till och jag bara njuter i fulla drag! Inga måsten eller nånting. Dessutom har jag inte kollat jobbmejlen en endaste gång sen jag lovade mig själv att låta bli. Duktigt värre haha!

Så. Nu ska jag nog ta och fortsätta göra  ingenting med modifikation (vissa saker gör man ju liksom av bara farten, dricker kaffe och äter å så)

Kommentera

