Spöken

Tror ni på spöken? Eller ja, andar och så.

Den senaste tiden har saker och ting försvunnit hemma, flyttats på och sen dykt upp på de mest underliga ställena. Jag kan för mitt liv inte förklara hur det gått till men rätt som det är så är saker bara borta. Nog för att jag är virrig men alltså, det finns liksom ingen rimlig förklaring till vissa sakers försvinnande.

Undrar jag om det är någon som skojar med mig?

Jag vet liksom inte vad jag ska tro…

Bild från favoritsidan bibomedia.com

Kommentarer till: "Spöken" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Ibland undrar man ju… En gång lånade jag ut en borrmaskin med en tillhörande ”nyckel” att använda när man byter borr. När jag fick tillbaka borrmaskinen var nyckeln spårlöst försvunnen. Sedan gick det några veckor och en kväll låg den på passagerarsätet i min bil! 😯 Väl synlig, så jag vet att den inte låg där på morgonen när jag körde till jobbet. Och jag hade bilen låst under dagarna, så ingen kan ha lagt in den. Jag begriper fortfarande inte hur det hela gick till, så jo – ibland tror man på både spöken och troll! 😀

    • Visst är det mysko!? Saker och ting bara försvinner och så dyker de upp på de mest märkliga ställena…
      Finns säkert nån jätterationell förklaring men ibland undrar jag allt haha!
      Några små hustomtar som pilar omkring och flyttar grejer kanske? 😀

  2. Jag tror ju absolut inte på spöken. Men det visste du nog redan 🙂
    Men med tanke på hur populära program som ”Det okända” är så börjar jag känna mig rätt ensam om att inte tro på spöken och andar…

    • Men du? Det är ju rätt skönt att det finns människor som inte tror på sånt, då kan man få rationella förklaringar och lite tröst om man blir rädd 😉

Kommentera

