Motvind

Nja, inte riktigt, och inte storm heller. Men det känns trögjobbat just nu. Visserligen vann jag på Joker i lördags men liksom… Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..! Jag är så trött!

Hostar fortfarande upp en massa äckel men jag har ingen feber så det är väl bara gilla läget antar jag?

Har alldeles för mycket att göra samtidigt så jag skulle  behöva vara minst en till. Eller ha fler timmar på dygnet. Eller bara att folk lät mig vara ifred haha!

Hmm… Blev plötsligt sugen på thaimat nu… Det är gott. Jättegott! Ska nog pipa iväg och köpa mig en portion eller mer hehe!

Så. Ifall det börjar dyka upp blogginlägg mer frekvent här så vet ni vad det beror på 😉

 

Kommentarer till: "Motvind" (2)

  1. ullebengtsson sa:

    Thaimats-klon! Brilliant!!!!!!!

Kommentera

