Shoppingrunda

Mmm, dagens shoppingtur (om man nu kan kalla det för det när man åker och handlar mat och så) gick på nästan 2 000! 😯

Först ÖoB. Brukar köpa den absolut bästa badoljan där  –

Eh? Okej då, baby-olja, men alltså, den är bäst! Man blir len och återfuktad och dessutom slipper man den där feta hinnan som blir av dyrare märken. Handduken slipper få en sån där konstig beläggning också.

Sen var det mat.

Och sist ett paket från Telia.

Gissa vilket som blev dyrast?

ÖoB.

Skyller på kolsyreflaskorna och duntofflorna haha! Men det senare var en bra investering, satan vad kallt det är på golvet här!

Nu är jag helt slut!

Ska försöka mig på att göra noll och ingenting imorgon.

Borde funka. Jag har nämligen knappt energi att gå ut med hunden nu.

Fast det kanske beror på att jag dels kört till två olika ställen, gått en hel del med tunga kassar, lagat två omgångar med matlådor, tvättat och försökt fatta hur i helvete jag ska koppla in den däringa digitalboxmojängen jag fick i paketet från Telia som jag ju också hämtade…

Jo.

Nu är jag trött. Nu ska jag släpa ut min lilla kropp med det fyrbente åbäket i släptåg (hahaha! Det är nog han som kommer släpa mig ikväll) så jag kan få krypa ner i sängen snart.

Jag menar, jag vill ju vara utvilad när jag ska göra noll och ingenting imorgon hähä! 😉

Kommentarer till: "Shoppingrunda" (2)

  1. Ska spana efter den oljan. Brukar köpa Eucerins duscholja på apoteket. Men gissar att den här är billigare. Och kanske bättre?! Det gillar jag!
    Kram

Kommentera

