Förändringar

Alltså, det känns ju som vår (i min skalle i alla fall) eller så vill jag bara att det ska kännas så, men jag har en sån stark lust att göra om hemma!

Sovrummet är ju fixat (att det är lite färg som inte är vit i taket… det skiter jag i) men jag vill göra om alla andra rum också!

Närmast tänkte jag hallen. Det borde ju inte ta mer än en vecka tycker jag? Eller? Det är ju fyra dörrhål och så en liten hörna som ska fixas. Lilla mamma tror att jag kan tapetsera. Tror jag också. Om hon står bredvid och pekar med hela handen haha!

Min hall är liten. Skitliten. Så jag vill ha nåt ljust. Eller ja, helst skulle jag vilja ha bredrandiga svart/vita tapeter men jag vet inte jag…

Det skulle ju vara ljust haha!

*surfar runt på Bauhaus*

Oooh! Eller en vägg med fototapet! Typ ”stenvägg”. En stenvägg är nog faktiskt också enklare än den här som jag blev lite kär i (älskar N.Y!)

Bild från Bauhaus

Med tanke på alla dörrhål och så menar jag… Sen vill jag nog ha en ny hatthylla, ett draperi, några snygga ljusgrunkor och … hmmm…. blir dyrt det här…

Gjorde en sökning på ”inspiration hall” och alltså… gör inte det… Svart och vitt och svart och vitt och svart och vitt och ooooh! En liten klick pastell nånstans i mitten… Nä. Inte svart och vit-randiga tapeter.

Enda grejen som fattas nu är det där som typ alla har brist på – TID!

Men drömma och planera och längta, det kan jag göra på några sekunder. Flera gånger om dagen dessutom 😉

Kommentera

