Innovativt värre

Jag är sååå glad över wordpress skräppostfilter!

Spammarna har kommit med nåt nytt nämligen. Vette tusan hur det går till men den här kommentaren fastnade i spamfiltret –

skräp

(Klicka för att förstora)

Kommentaren var på inlägget ”Motvind” och jo, så här skrev jag:

Nja, inte riktigt, och inte storm heller. Men det känns trögjobbat just nu. Visserligen vann jag på Joker i lördags men liksom… Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..! Jag är så trött!

Ja. Eller alltså. Ni behöver inte klicka på bilden. Det står nämligen precis likadant i kommentaren som i mitt inlägg…

Innovativt så det förslår.

Hur fan lyckas de?! De borde pyssla med nyttigare saker än att skicka konstiga spam, typ utveckla spamfilter eller nåt. Det kan de nog tjäna storkovan på istället 😉

Kommentarer till: "Innovativt värre" (4)

  1. Hahaha… Oj! Ja vad säger man…

    Kram

  2. De har onekligen en mycket meningsfull tillvaro!

Kommentera

