Lycka!

Tänk att man kan bli så glad över en så (ganska, eller inte alls) liten grej?

Som jag letat! Som jag längtat! Dessutom har jag en sjukt cool accessoar till den också. Mamsen lär väl gå i taket (hon förstår verkligen inte min fascination för svart)

Här är den! Efterlängtad!

wpf0789

Snygg skärm va? Hittade den på IKEA. 19 spänn! Inte illa. Den är mycket blankare än som syns på bilden dock. Mobilkamera ba’ zzz… 😉

Nu är jag trött. Jag har massor av saker att göra, men på riktigt…. jag är såååå trött! Tröttare än mobilkameran faktiskt.

Kollar ni mello eller?

Kommentera

