Kort fråga bara

Vem fan är Harry!?

Och varför bakar han cupcakes? Bakfull?

Dessutom (blev det mer än en fråga) undrar jag hur i helvete jag ens kom på tanken att göra ett inlägg om det hela…

wpf_vemdå

(Skärmdump från Aftonbladet)

Kommentarer till: "Kort fråga bara" (6)

  1. Haha! jag har ingen aning om vem Harry är 🙂

  2. Hmmm… näpp, ingen susning!

  3. Det är när jag ser artiklar som dessa som jag funderar om journalistyrket verkligen är någonting för mig.. Men då kommer jag alltid fram till att jag ska rädda världen från onödiga reportage – och det är ju alltid något att satsa på?

Kommentera

