Irriterande

Jag har en tanke. En som flyr hela tiden och som jag inte får grepp om.

Vansinnigt irriterande faktiskt.

Dessutom är jag lite irriterad på bilmeckarna som i detta nu kladdar på min bil.

Och på att jag än en gång drabbats av ”inte-hungrig-bacillen”…

Hmmm, man skulle nästan kunna tro att det är måndag idag?

Något som inte är irriterande då? Kör en lista, blir enklast så –

  • Det är jävlar i mig LJUST ute när jag åker hem från jobbet!
  • Att jag just i detta nu kom på vad tusan den där flyende tanken var för nåt! Tjoooohooo!
  • Det. Är. Torsdag! Snart helg! Snart helg! Snart helg!
  • Jag vann mot en av mina absolut svåraste wordfeud-motståndare. En gång. Igår.

Och alldeles nyss vann jag med 553 mot 231 mot en kompis. Sista ordet var Göre. WTF är det?! Jag hade ett G och testade lite random placeringar på spelplanen. ”Göre” gick in… ooookej? *googlar* SAOL säger att ”göre” = göra. Hmm… jahaja… 🙂

Ha en bra dag!

Kommentarer till: "Irriterande" (2)

  1. Jaaaa! Det är snart helg 🙂
    Kram

Kommentera

