Dagens ojsan

Blev väckt i morse.

Skittidigt!

Hur jävla sur blir man inte när grannen börjar föra oväsen i paritet med ”slänga möbler omkring sig” en tidig söndagmorgon?!

Försöker desperat somna om men nä, jag är alldeles för irriterad och grannen för alldeles för mycket oväsen för att det ska vara möjligt.

Muttrar nåt om att ”Jaja, jag får väl gå och lägga mig tidigt ikväll då… och så hinner jag ju med skitmycket eftersom dagen blir så lång… jävla skithelvetesbajs…”

Kollar klockan.

Får en smärre chock.

Tid – 10.11

Vänta nu!?

Va?

Eh… ojsan… hrmmm…

Joråsatte. Undra just hur lätt det kommer vara att somna ikväll då?

(För övrigt låg lille odjuret och sov också. Normalt brukar han dyka in och väcka mig om jag ”försover” mig. Inte nu. Han låg kvar i sin säng och sov när jag kom ut från sovrummet. Min lilla skrutt! )

Kommentarer till: "Dagens ojsan" (4)

  1. Jävla granne tänkte jag först! Sen… haha 🙂
    Hoppas du får somna i bra tid ikväll ändå. Sova är toppen!

    • Precis min tanke också! Låg och funderade på exakt vilka ord jag skulle använda för att få grannen att förstå samtidigt som skämmas…
      Sova is da shit! 😀

  2. Nemos matte sa:

    Kanske lika bra att grannen väckte dig… 😉 Å andra sidan – synd att du inte fick sova ut! Tror att du hade behövt det.

    Hoppas att du har haft en skön helg! 🙂

Kommentera

