Dagens fråga

Om jag svettas och känner mig lite sådär halvsjuk, då borde väl febertermometern visa visa mer än 35.9 grader?

Tycker jag.

Märkligt.

Annars är det bra. Hur mår du? 🙂

Kommentarer till: "Dagens fråga" (7)

  1. Du är lågtempare va?
    Man kan ju känna sig sjuk utan att ha feber också förstås.

    Jag har lite huvudvärk. Tittar ut på snön och suckar lite. Annars är det bra här också.
    Kramen

  2. Jepp. Lite skum känsla att känna sig febrig och så var det såå lågt haha!

    Ajaj, men snart är det väl ändå vår va? 🙂

    Kraaaaaaaaam!

  3. ullebengtsson sa:

    Nytänad! (Ja, jag är mallig:-))

  4. ullebengtsson sa:

    NyTRÄNAD, så klart, haha

  5. Eftersom jag ligger i sängen och vägrar gå upp så mår jag just nu jätte jätte bra! #tackgodegudförflex

    Solen strålar och enl uppgift är det ”kriminellt kallt”… uuuusscch!!

    Hoppas du mår bättre nu så du kan få en riktigt fin dag!

    Kram 🙂

    • Åååh! Pyjamasdag idag? Lövlä!
      Är det så kallt tycker jag du ska stanna inne under täcket haha!

      Ska ju till doktorn på torsdag nästa vecka så jag räknar med att hostan är borta på onsdagen. Fryser fortfarande men det är bara klä på sig 🙂

      Kraaaaaaaaaaam!

Kommentera

