Gör som jag säger!

Ja, det är liksom dags att leva efter de där klämkäcka råden som är så lätta att ge till andra. Själv.

Jag är låg.

Jag är trött.

Jag är sur.

 

Jag är trött på att vara trött och låg och sur.

Alltså. Dags att skärpa till sig några snäpp.

Gäller ju att se det positiva i livet liksom.

Ärligt talat är det inte så lätt faktiskt.

Riktigt så enkelt är det ju inte.

Trots allt måste man ju få vara så ibland.

Roligare än så här har jag det inte idag.

Överallt ser jag vårtecken och borde ju fyllas av lycka.

Tussilago har jag inte sett än men takdropp is da shit!

Tror dessutom att ni ser precis vad jag gjort här också. 😉

Kommentarer till: "Gör som jag säger!" (4)

  1. Du måste få känna så utan att skärpa till dig! Fast man blir trött på sig själv… jag vet.
    Men blir du en sån som kvittrar av lycka hela tiden klipper jag till dig! Näe, jag skämtar såklart *S*
    Vi hoppas på glass-och pannkakedagar snart 🙂

    Skickar stora kramen och fröken Jokkmokk skickar små goa pussar 😉

    • Jaa, men visst är det tröttsamt att vara trött?
      Haha! Bra! Ge mig en high five i nyllet om jag håller på som en sån där överpositiv äcklig häxa!

      Åååh! Såna vill jag ha igen! Och åh vad sugen jag blev på pannkakor och jordgubbsglass nu 😀

      Tack det samma härifrån!

  2. Nemos matte sa:

    Att vara låg, trött och sur ibland är en mänsklig rättighet! *slår näven i bordet*
    Skämt åsido, livet ÄR inte alltid skitkul och det behöver man inte låtsas heller. Var lite extra snäll mot dig själv till det känns bättre igen. Och krama vovven – det mår man bra av. Det är vetenskapligt bevisat. 😉 Kram!

    • Haha! Ja visst är det!?
      Nä ibland tycker jag livet öser på en lite väl mycket i taget faktiskt…
      Vi har gosat i kubik i helgen och jo, det är helt korrekt, jag mår bättre! Vetenskap FTW! 😆
      Kram!

Kommentera

