Vette fan hur jag lyckades, men jag har en svängradie som en jäkla jumbojet verkar det som (eller så är mitt kontor för jävla trångt!)

Jag har ju lite hjälpmedel på mitt kontor, bland annat en sån där underarmsavlastningsmojäng fastsatt på skrivbordet. Och den är ju bra. Verkligen. Jättebra.

Bara det att den sticker ut ungefär 15 cm från bordet.

Skulle bara svänga om lite för att slå ner lilla gumpen på stolen när jag skulle sätta på mig skorna. Kaaaaaaaaaaaatjoooooooooong!!!

Svängde iväg höften med en jäkla fart, RAKT IN I KANTHELVETET på den där underarmsavlastningsmojängen.

Perkele vad ont det gjorde! Svartnade för  ögonen till och med (hade visst brådis hem va?)

Svårt att sitta, ont att gå, ont ont ont.

Men!

Det syns inte ett skit!

Och alltså, syns det inte så finns det ju inte så den där smärtan jag känner, den sitter nog bara i huvudet. Är nog lite deprimerad alltså, annars kan man ju inte ha ont liksom… fattar ju vilken alliansanhängare som helst ju…

(Och nä, jag är inte särskilt PK nu, jag är faktiskt ganska fördomsfull, men just idag skiter jag i det. Jag vill också vara lite så ibland. Just nu. Så det så)

Kommentarer till: "Syns inte – finns inte" (4)

  1. Trasdockan sa:

    PK = Politiskt korrekt

    ELLER

    PK = Prutt-Kudde

    Jag röstar på det senare. Kram kram

  2. Trasdockan sa:

    Självklart: *Blås blås blåååås* Stackars liten! (anlägger en mycket Moderlig min)

Kommentera

