Tummen upp!

För det är fredag! Ledigt. Och snart är det tydligen påsk också 🙂wpf_0638

Fast jag är ju som jag är också, och blir således glad av att få fylla på min samling av röntgenplåtar.

Min tumme gör ont. Har gjort i flera månader och det blir inte bättre, snarare tvärtom.

Så alltså gör min braiga läkare så att han skickar en remiss på studs och ser till att jag får komma den här veckan så han hinner få svaret innan det är påsk och så.

Jepp. Tummen upp! Både för att det är fredag, att jag fick fylla på samlingen och att det inte syns nån artros i den (alltid nåt liksom)

Ha en superduperkalastjolahoppsanhelg hörrni!

Kommentarer till: "Tummen upp!" (2)

  1. Skönt att det inte var artros!

Kommentera

