Hutt hutt!

Ja, eller hutter eftersom kroppen envisas med det bara för att jag har feber…

Men det var inte om det jag skulle skriva, det var en hutt.

När jag var och handlade mat sist så kände jag mig tydligen väldigt törstig eftersom jag köpte ett 6-pack huttar för typ 28 spänn. Och då hade jag redan köpt två liter läsk, en liter juice och en liter mjölk.

Om jag säger så här –

Sweet lord vad gott det var! Ett rent nöje att ta sina tabletter på morgonen 🙂

wpf_130331

Och Yumberry vet jag inte vad det är, men de var verkligen yummy! Gott, bra för magen och att få ett leende så där på morgonen, tja, det är ju icke att förakta. Särskilt inte när man bor med en fyrbenting som inte ler alls (på morgonen i alla fall)

”Superfrukt” borde ju vara jättebra mot förkylningar men mina baskilusker är superduperstarka 😛

Sover mycket, äter för att jag måste och myser med hunden. Han har av nån anledning i princip varit klistrad vid mig de senaste två dagarna, men det brukar bli så när jag är sjuk. Min lilla healare! 😉 ❤

Kommentarer till: "Hutt hutt!" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Vilken attans otur att bli sjuk lagom till en långhelg! 😦 Krya på dig, och jag hoppas att du haft en skön påskledighet i alla fall!

    Hundar ler med hjärtat! 😉

    • Ja, de kommer lite väl ofta nu de där förkylningarna faktiskt. Men jo tack, jag har det väldigt soft 🙂

      Absolut! Och Lix ser ut som han ler ibland när vi busar ute 🙂

Kommentera

