Nu jävlar!

Hej våren!

Idag hade jag nästan ingen feber alls så då satte jag upp mina vårgardiner.

Ditt drag.

Mvh, Hockeysmurf

Joråsatte…
wpf_13040Min feber börjar gå ner och jag känner mig piggare.
Inte helt kurant men vad fan, man får vara glad för det lilla liksom 😉

Fast det känns lite som vår i luften. Solen skiner och det börjar nästan bli lite för varmt med långkalsonger under mysbrallorna. Nästan. Jag är en sån där frysis.

Gardinerna ja. Jag har för första gången köpt vårgardiner. Billiga var de också, 149 spänn på Rusta. Skön färg. Bra så. Nu är det dags för våren att göra intåg på riktigt tycker jag.

Vad gör ni?

Kommentarer till: "Nu jävlar!" (6)

  1. Heja dig!!!

    Vad trist att du inte blir av med förkylningseländet 😦

    Krya!!!

    Kram

    • Lite besvärligt också när man är en å en halv hand hög liksom haha! Lite balansakt och en hel drös jävlaranamma så kom gardinerna upp haha!

      Ja, det börjar bli tröttsamt nu. Men piggare idag. Eller ja, jag mår bättre men jag sov sjukt dåligt inatt så särskilt pigg är jag inte haha!

      Kraaaam!

  2. Ps. Jag fryser. Har precis satt mig PÅ elementet inne på mitt kontor…

  3. Fint med vårgardiner!
    Här ska det snöa idag 😉

    • Ja det blev riktigt bra, älskar den där ljusgröna färgen också 🙂
      Snö!? Jag har mina dubbdäck på fortfarande, vågar fasen inte byta än… aprilväder vettu! 😉

Kommentera

