Läge för applåd?

Undrar bara liksom…

wow

Det gäller alltså den där svensken som dömts till döden i Thailand för… eh… tror det var knarksmuggling. Artikeln

För övrigt har jag gjort så mycket bra saker idag att jag borde ha en applåd, istället har jag fått kärvänligt hån från kollegorna. Blir så när man jobbar med män som ”mina”. Snorungar får de heta ibland, även om de allra flesta är i min ålder haha!

Fredag visserligen men jag kan inte komma härifrån fort nog. Jo. Det tar ut sin rätt (på humöret tyvärr) att sova dåligt, jobba mycket, ha en chef som är så jävla osäker på sig själv att hen konstant sätter käppar i hjulet för mig och dessutom ha ont.

Men okej då. Jag är ju känd för att ha den där förmågan att hitta positiva saker i livet ändå. För att balansera liksom. Så.

Pooooositiivaaa liiiistaaan!

  • Fredagsmyset hägrar
  • Veckohelvetet är snart slut
  • En del av mina kollegor är väldans trevliga att vila ögonen på
  • Särskilt en hehe!
  • Jag fick ytterligare en komplimang för mitt arbete, av en hög chef på moderbolaget
  • Veckorna går fort vilket innebär att jag nästan snart får träffa min älskade Ohana-syster
  • Min lillebror är som han är och jag älskar honom ofantligt mycket för det
  • Jag har fått komplimanger för min berättarkonst
  • Dessutom har jag lyckats med saker jag inte trodde jag kunde fixa, fick också uppmuntrande ord från IT-supporten tack vare mitt agerande

Sen var det nog inte så mycket mer såatte…

Ha en fantastiskt underbar & skön fredag allihop!

Kommentarer till: "Läge för applåd?" (1)

  1. Ha en underbart ljuvlig och härlig fredag du också!
    kram

Kommentera

