Sfpunkfs

Jao, det är en sån dag idag. Har jobbat (för mycket) hela veckan så det där med att få ur sig något som åtminstone är halvintelligent, tja… det är fan inte lätt just nu.

Å andra sidan har jag roat kollegor och diverse andra människor idag, så det får jag väl se som positivt i alla fall.

Jag har till exempel svarat på ett mejl från en kollega, två gånger med ungefär samma innehåll. ”Tack så mycket! Trevlig helg!” och ”Åh, tack! Ha en bra helg!”
Han undrade lite om jag var onykter på arbetstid men nähädå… man blir lite halvslirig av att vara trött också.

Joråsatte…

Sitter dessutom på flera poster/tjänster samtidigt så det är en aning svårt att hålla koll på allt just nu. Som tur är behöver jag bara göra det fram till slutet av augusti, om jag inte brakar in i den där berömda väggen först. Men jag tycker att jag är skitduktig på att lämna jobbet på jobbet och faktiskt göra så lite som möjligt när jag inte är där.

Fast det blir lite dyrt att vara trött och glömsk. Andra dagen i rad som jag glömde matlåda!

Lyxade till det med köpevatten. Och oj! Nomnomnom! Sjukt gott!

wpf_130419

Jag har dessutom en hel del hyss för mig på jobbet. Som till exempel att bara sitta. Rakt upp och ner, lyssna på musik, spela spel osv när skallen känns alldeles för seg. En snabb promenad runt huset funkar också. Sen när jag får samtal från beställare eller tredjepart, då jobbar jag stenhårt. Sen vila.

Jobba. Pausa. Jobba. Pausa. (Referens Inte min musikstil men den låten ska man tydligen känna till säger kidsen haha!)

Förresten har jag hundhår i bh:n. Ingen hit eftersom jag är så trött att jag hellre låter det sitta kvar än börjar mecka runt för att få bort det….

Kommentera

