Nyheter

Inte en dag för tidigt!

Mina nya gympadojjor kom idag! Tjooohooo! De jag har är också Salomon och de har jag haft i tre år, bra kvalitet det där 🙂

De nya är lite annorlunda, inte lika höga men jag hoppas mina leder fixar det ändå. De gamla går upp över ankeln och ger mer stöd men de här är bredare så… 557 spänn inklusive frakt är inte fy skam!

wpf130426

Köpta hos Engelsons.se

En annan nyhet är den här –

wpf130426_2

Detox-dricka.

Fick tips på fejjan om det där och när jag läste om just den här sorten så kände jag att det gör nog inte ont att prova åtminstone.

Så mycket som jag varit sjuk och hur min mage mått den senaste tiden (allt pga stress) så kan det ju knappast vara dåligt att dricka det där. Bara naturliga ingredienser.

Nu hade jag ingen tillbringare som var stor nog så jag halverade receptet och gjorde två enliters-kannor istället.

1 liter vatten

½ skivad citron

½ skivad gurka (utan skal)

5-6 myntablad

Här kan ni läsa mer om just den här detoxen

Nu är det visst helg säger de som vet. Men som sjukling (å fy fan vad det kommer bli tunt på lönekontot nästa månad!) så har jag inte haft annat än ”helg” hela veckan.
Å andra sidan hade det varit roligare att slippa vara sjuk. Alls.

Önskar er en riktigt skön helg!

Kommentarer till: "Nyheter" (8)

  1. Nemos matte sa:

    Det där lät ju riktigt gott…

    Önskar dig också en riktigt skön helg, hoppas du får bli frisk snart!

    Kram!

  2. Spännande med detox. 🙂
    Håller med dig om att det suger att vara sjuk, jag är inte riktigt frisk jag heller. 😉
    Kram!

    • Ja, jag tänkte att jag kunde ju testa liksom 🙂
      Den här febern ger liksom inte med sig och tröttheten… jisses…
      Tur man inte är ”helt frisk”, då hade man nog blivit trött på sig själv haha!
      Kram!

  3. Snygga dojor!!! Men vad ledsen jag blir att det där inte ger sig… Hoppas drickat ger nån hjälp iaf!!

    Kram

    • Sjukt sköna också 🙂
      Ja, det börjar bli lite långrandigt med den här febern och hostan nu faktiskt.
      Väldigt bra törstsläckare åtminstone den där drickan, riktigt fräscht!

      Kram!

  4. ullebengtsson sa:

    Du får rapportera eventuella framgångar med drickat. Kanske värt att prova? Kram.

    • Det var vansinnigt törstsläckande men jag märkte inte av några underverk. Å andra sidan fuskade jag ju en aning och drack kaffe och rökte precis som vanligt, men jag kissade väldigt mycket och fick för mig att det rensade ut en hel del skräp 😀

Kommentera

