Rådig

Jag mejlade sjukvårdsupplysningen om min envisa förkylning. Jag är fortfarande inte feberfri och jag är helt vansinnigt trött. Hostan sitter i som vanligt.

Trodde först att jag var allergisk mot nåt men de som vet säger att man inte får feber av allergi, såvida man inte får en riktigt kraftig reaktion förstås.

Svaret jag fick var att jag kunde vänta till på måndag och ringa VC. Man ba’ – Näääähäää!?

Var inte det jag frågade. Jag frågade vad jag skulle göra för att bli av med skiten haha!

Eftersom jag är så nedrans trött har jag inte gjort mycket idag. Inte odjuret heller. Skönt det. Vi har kört söndagslunk a la extremo 😉

wpf_0768

Mitt älskade dräggelskrutt!

Kommentarer till: "Rådig" (2)

  1. Samma här.. Har varit förkyld sen mitten av mars, ont i kroppen, halsen och TRÖTT. Feberkänsla av och till (Kollar inte, då blir jag bara sämre :D). Sedan flera veckor har jag nästan ingen röst, ropa går inte alls.
    Men man ska nog inte kolla på Google! Hade genast strupcancer…. Läkare har tittat på mina stämband och de är OK: Skulle höra av mig om ett par veckor om det var lika.
    Telefon är uteslutet, ingen hör vad jag säger. Det blir SMS.

    Känns som om ingen bryr sig….
    Kram

    • Fy tusan! Ja man blir ju vansinnigt trött av att må så dåligt.
      Skönt att det funkar med sms!
      Så säger de till mig också, avvakta några dagar/veckor/månader så blir det säkert bra.
      Håller tummarna för att vi blir friska båda två! 😀

Kommentera

