En vecka i taget

Jag har så mycket trötthet i kroppen att jag knappt orkar sitta upprätt (och precis nu fick jag ett mejl från chefen med uppmaningen ”Rör på dig!” haha! Najs tajming liksom. Det gick för övrigt till resten av konsulterna på företaget också).

Ibland går jag tillbaka och läser i bloggen, för att liksom se vad tusan jag pysslat med och så här är det tydligen –

  • Måndag – Gnäller över att jag inte fått min Glossybox, gnäller också över att jag har mensvärk men är glad över att bilmecken har tid att byta ut mina dubbdäck mot sommardäck.
  • Tisdag – Är så trött att jag inte kommer ihåg vad det är jag ska göra så istället för att försöka komma ihåg det så fortsätter jag göra ingenting.
  • Onsdag – Underhåller ansiktet med lite minispa och soffmys
  • Torsdag – Är så arg så jag vill slå en viss person på käften. Hårt.
  • Fredag – Har så lite fantasi av tröttheten att jag skriver en sammanfattning av fem dagars blogginlägg.

Gissa vilka kategorier det här inlägget kommer ligga under haha!

Men alltså. Så här är det –

Det är heeeeeeeeeeeeeeeeeelg!!
Om några timmar… 

Kommentera

