Fajt!

Alltså.. när man drömmer så här intensivt, betyder det att man har ett sjukt tråkigt liv i vaket tillstånd eller?

Jisses… inatt har jag slagits, åkt märkliga hissar och haft sex. Det senare var ju trevligt i och för sig. Särskilt med tanke på vem det var med och hur bra det var haha!

Grejen var att det var med en något yngre kille som jag har gemensamma bekanta med. Han är blyg och jag har inte riktigt pejl på honom var han står rent känslomässigt så att säga. På en fest för ett tag sen så insinuerade en av våra gemensamma bekanta att den unge herrn var intresserad men vi blev avbrutna innan jag hann fråga mer om saken.

Hur som helst, i drömmen frågade jag om vår gemensamma bekant hade rätt (frågade efter att vi haft sex första gången), killen säger nej, han gillade inte mig på det sättet. Mmm, dissad i drömmen. Okej, bättre än i verkliga livet haha!

Men han hängde med mig på mina äventyr i drömmen utom vid slagsmålet. Det var bara tjejer som slogs. Och jo, med knytnävar och sparkar och hela alltet. Jag som hatar våld i vanliga fall hängde på, hejade på och både fick och gav stryk (tur att jag inte kände nåt i den drömmen, just då, haha!)

Solen sken och det var en härlig sommardag. Och överallt, tjejer som slogs med varandra. Efter ett tag fick jag nog och gick mot tågstationen. Där står flera kvinnliga poliser. Jag vet att jag är skadad så jag försöker titta in i tågvagnarna för att undvika att möta polisernas blick. Vem ser jag i tågvagnen? MIG SJÄLV!? Jag ser uttråkad ut.

Plötsligt stöter jag till en av poliserna. Hon vänder upp mitt sönderslagna ansikte och ser på mig. Så frågar hon –

”Men seeer du ingenting?!”

Jag ser utmärkt tycker jag. Tydligen är ögat igenmurat. Då känner jag att det gör ont.

Precis där vaknade jag tyvärr. Försökte somna om och fortsätta drömma men nähä…

Herregud… vilt sex, vilt slagsmål, poliser och en massa märkligheter… Mitt vakna liv har inte mycket till äventyr i sig nä haha! Å andra sidan är det väl bra att jag pysslar med att bli dissad av killen jag är intresserad av och slåss och hamna i händerna på polisen, när jag sover?

Kommentarer till: "Fajt!" (1)

  1. Trasdockan sa:

    Helt off topic, men alltså.. Jag snubblade över det här blogginlägget: http://enblommigtekopp.blogg.se/2013/may/de-ar-bra-pa-det-dar-med-unisex-de-dar-american-apparel-2.html och jag höll fasikens på att smälla av! Först trodde jag att det var ett skämt, men då gick jag in på företagets hemsida och det visade sig vara helt sant. American apparel använder sig av helt vidriga bilder för att sälja sina ”unisex” kläder. Om man är kvinna och vill använda deras skjortor ska man antingen endast ha på sig (string)trosor nedtill, alternativt INGET ALLS!! Här är länken till företagets hemsida: http://store.americanapparel.net/product/rsafn400w.html
    Jag säger bara OMG!!

Kommentera

