Oviktigt meddelande

Det har varit lite tyst här. Det beror på hockey-VM. Bland annat.

Jag älskar hockey! Och Tre Kronor lyckades med det som inget svenskt hockeylandslag tidigare lyckats med, någonsin – Vinna VM-guld på hemmaplan!

Sist en nation vann VM på hemmaplan var 27 år sedan, i Moskva. Vilken grej va? 😀

Jaja, nu är det lugnt på hockeyfronten fram till augusti… suuuck…

Men det gör inte så mycket för på torsdag är det äntligen dags!

Då kommer världens bästa Ohana-syster!! Och hon stannar ända till måndag!! Tjooohooo!!

Ska bli så sjukt kul! Vi ska turista både i storstaden och på min egen ö, eller ja, jag delar den ju med en massa andra men ni hajar 🙂

Råkade sladda in på Eleven.se igen. Märkligt att det alltid liksom ”bara händer” haha!

Just den här gången blev det lite ”fåfänga-grejer”, min syster är nämligen också fotograf och hon lyckas dessutom alltid få så sjukt bra bilder på mig. Hon är enormt duktig och kunnig så jag lär mig samtidigt. Men, just det, fåfänga var det ja.

Jag läser Monas Universum ibland och såg att hon provat något från Eleven som heter Nanoblur, perfekt ju! Ska man fotas måste man ju vara extra snygg liksom 😉

Beställde imorse och känner jag Eleven.se rätt så har jag grejerna innan syrran kommer så – tummen upp!

Man skulle nästan kunna tro att jag är sponsrad av de *blink-blink* men nä, jag rekommenderar de bara varmt. Stort utbud och alldeles fenomenal kundservice, sånt gillar jag!

6 timmars sömn gör sitt till, nu är jag trött (igen).

Ha en underbar dag!

Uppdatering, resultatet –> Nanoblur-utlåtande

Kommentarer till: "Oviktigt meddelande" (8)

  1. Trasdockan sa:

    Det där låter ju som en overkligt bra produkt. Nu förväntar jag mig en ordentlig recension av dig efteråt!!

  2. Själv har jag shoppat ansiktsmask och hårinpackning 🙂

  3. Jag har en confession ”Sverige vann guld” stod det i tidningen – och min första tanke var ”vaaaadharjagmissatnu??? Fniss.

    • Haha! Men i sjunde himlen är man väl inte avskuren från verkligheten va? 😉

      • Haha sjunde himlen har mycket lite att göra med bristande sportintresse… Blev uppriktigt förvånad när jag insåg att ett helt mästerskap gått mig helt förbi 😀

      • Haha! Ja just det, ni är ju ett gäng som inte gillar sport… märkliga men älskvärda människor trots allt 😉 😛
        Men då fick du lära dig nånting som du kan briljera med (27 år sen en värdnation vann hockey-VM och första gången någonsin som Sverige gjorde det) 😉

Kommentera

