Nanoblur-utlåtande

Jao, jag fick hem mitt Eleven-paket idag med Nanoblur-krämen. Testade direkt och alltså… nja..

Funderar på om mina bekymmersrynkor är så djupa att krämen inte rår på det. Vid ögonen funkade det väl ganska bra men det är ingenting jag tänker köpa igen. Det är inte värt det. Då är jag mer inne på Hydraluron från samma tillverkare. Känns som en bättre produkt, men den säljs inte i Sverige. Går inte att få tag heller. Säljs i nuläget bara i England och Kanada. Ingen av webbutikerna levererar till Sverige. Prutt!

Hur som helst – Bildbevis!

wpf_0871

10 år på 40 sekunder?? Icke!

WPF_0878

Ytterst liten förändring och jo, jag ser mycket tröttare ut på efter-bilden jag vet.

Slutsats alltså –

Kul grej som fungerar till viss del men det är ingenting jag kommer köpa igen.

Kommentarer till: "Nanoblur-utlåtande" (2)

  1. […] Uppdatering, resultatet –> Nanoblur-utlåtande […]

  2. […] nagellack från China Glaze, Hydraluron-krämen jag refererade till i det här inlägget, en parfym och en alldeles underbar kräm, Egyptian Magic som jag fick som prov i min sista […]

Kommentera

