Märkligt värre

Alltså, jag har ju varit ledig och bara umgåtts med underbara människor och skrattat och ätit och lekt turist och liksom haft det hur skönt som helst!

Gissa vem som gick och la sig 21.00 igår?

Jepp. Yours truly.

Satan vad trött jag är!

Borde ha lite mer semester. För att vila upp mig från semestern menar jag 😉

Fast jag har ju bara jobbat sen i tisdags och så gick jag hem vid ett idag för att hinna hem och släppa in en hantverkare. Som faktiskt kom i tid! Han såg också lite märklig ut. Eller ja, i ansiktet såg han ut som värsta svärmorsdrömmen och på armarna hade han stoooora tatueringar. Käck kontrast haha!

wpf_8623

Random bild från ”leka-turist-hela-dagen”-dagen 😛

Kommentera

