Nog snart?

Feber igen. 😦

Inte så hög, 37,8 bara, men jag blir ju helt matt. Vågar inte säga nåt till kollegorna. Har en som blir lika förvånad som jag när jag blir sjuk jämt och ständigt.

Det verkar komma i två-veckorsintervaller. Förhoppningsvis slipper jag den riktigt höga febern, blir helt väck när termometern visar 39.

Vill bara sova hela tiden. Hunden lufsar med på promenaderna och tycks gilla det nya långsamma tempot haha!

Men han är inte helt överlycklig över att matte och hennes Ohana-syster lagar mat och han iiiinte får smaka! Ens en enda liten bit! 😉

wpf_8774

På riktigt? Hur kan man bli förkyld så här ofta?! Är det EDSens fel eller? Vansinnigt tröttsamt och förskräckligt dyrt.

Mmm, just ja, skulle ju kolla det där som syrran sa, om Försäkringskassan och karensdagar och hur det nu var. *kollar upp*

Jädras! Först ska jag fylla i blanketten, sen min läkare, sen min arbetsgivare, sen ska den skrivas på, skickas till FK och sen, om jag har tur, godkännas.

Phew! Kanske enklare att bara gå till jobbet fast man är sjuk…

Nåväl, nu är det helg och härligt, hoppas ni har det underbart!

Kommentera

