Snarkofag

Joråsatte….

Idag har jag försökt göra så lite som möjligt men jag är verkligen skitdålig på det! Har noll disciplin haha!

Lagade mat. Sjukt gott! Torskbitar i sån där sås man köper på burk (Skagen-röra) och så ris och sparris.

Tvättade. Vansinnigt tråkigt! Men jag tvättade lite tyg så när jag är långledig nästa gång blir det till att sy! 🙂

Lekte trädgårdsmästare. Brukar kolla på Trädgårdstoppen och fick äntligen tummen ur att rensa ogräs och sätta Fresia-lökarna jag köpte för typ två veckor sen. Ska bli spännande att se när de dyker upp 🙂

Dammsög inte. Fast det behövs. Men det skiter jag i.

Åkte inte till Biltema heller. Orkade inte. Min energi räcker bara till hälften av det jag vill göra och knappt det numer.

Men jag testade att måla naglarna lite kreativt.

wpf_0942

Gissa vilken färg jag har nu på naglarna?

Korrekt.

Ingen. Det blev inget bra i slutänden och jag orkade inte göra om allt, så det var bara ner med fingrarna i Depend-burken så var naglarna nakna igen haha!

Nä. Nu dags för kvällspromenad med min fyrbenting, sen sova. Igen.

Vad har ni pysslat med i helgen?

Kommentera

