Nja

Okej. Nu har jag testat nagellacket och Wen.

Färgen på lacket är ju alldeles ljuvlig men det var som sagt svårdoserat och nja… Tänker testa det igen dock. För färgens skull!

Och så var det ju det här också –

wpf_0002

Wen då? Samma där. Nja.

För det första måste man skölja håret i vatten i flera minuter, därefter massera in gegget i flera minuter (inget för folk som lätt får mjölksyra i armarna alltså), sen ska man vänta några minuter och sist men inte minst skölja ur två minuter. I kallt vatten!

Resultat? Nja…

Det blev ju fluffigt och så men nä. Det var inte alls som på tv (konstigt va? 😛 )

Ska till vårdcentralen och ta blodprov imorgon.

Både jag och mamma är rörande överens om att jag lider av nån sorts järnbrist, frågan är bara vad den beror på eftersom jag äter mina järntabletter som jag ska.
Jag skulle hemskt gärna vilja slippa den här förlamande tröttheten och allt som följer med den…

Kommentera

