Jahaja

Vad gör folk idag?

Enligt flödet på Facebook och Twitter så är det tydligen bröllop som pågår.

Själv lagar jag sjukt god mat som jag inte känner någon lust alls att äta. Dagens absolut tråkigast alltså.

Plus i kanten för att min feber bestämde sig för att flytta till någon annan.

Ett annat plus är det här, äntligen!

wpf_9091

Och just nu vet jag inte om det är plus eller minus eller både och men hunden har blivit mer klängig. Kommer in i sovrummet under natten och lägger sig nedanför sängen. Vill gärna ligga nära mig i soffan eller ja, vara nära rent allmänt. Håller koll på mig som en jäkla hönsmamma haha!

Vet inte varför han gör så men det kanske är åldern? Han är ju 6 nu. Mitt lillla hjärta!

wpf_0055

(Just nu rullar K-Rauta-reklamen och alltså, jag kan inte hjälpa det men Jarmo Mäkinen… yuuuuuuuuum!!)

Kommentera

