Nu så

Eller nä. Jag blev trött igen.

Min skalle funkar verkligen inte ordentligt när jag är så här trött.

Har massor av kloka tankar och idéer som far omkring i huvudet, men att få ordning på de..? Nope.

Förutom en grej.

Jag försökte vara lite PK och säga att en kollegas barn (vuxna barn ska tilläggas kanske) inte var attraktiv i mina ögon eftersom han inte har nån som helst social kompetens.

Min kvinnliga kollega (ej mor till barnet i fråga) – ”Inte ‘aaattraktiv’?? Han är ju SKITFUL!!” 😆

Ytterst få människor är fula, men de finns. Och jao, det var väl det jag menade. Också. Tafatta människor är inte attraktiva i mina ögon, inte heller människor som mest påminner om nakenråttor… om jag säger så…

MEN!

Fatta det här –

Den jag tycker är ful, tycker någon annan är snygg.

Den jag tycker är snygg, tycker någon annan är ful.

hunk

Så det är förfärligt sant att ”skönheten ligger i betraktarens ögon”

Dessutom blir människor vars personlighet man tycker om, snabbt väldigt mycket vackrare.

Bilder från Imdb.com

Kommentarer till: "Nu så" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Känner mig lite elak nu men…ha ha ha! 😆

    Ja, det är tur att smaken är delad… Och attraktion beror väl egentligen på helt andra saker än utseende… även om ögongodis aldrig är fel! 😉

Kommentera

