Shopping

Shopping lindrar den där känslan av att man vill slå en person sönder och samman med sina bara händer.

Ganska mycket faktiskt.

Att spela AC/DC och Pantera på skithög volym i bilen hjälper också.

Ganska mycket mer.

Sen att folk tittar konstigt när jag kommer glidande och vrålar till musiken (jag kan i alla fall nästan alla ord i låtarna) det är liksom sånt man får ta va?

Shoppade inte så mycket men däremot något mycket ovanligt för att vara jag – Kläder! 😯

Jag hatar att shoppa kläder men den här gången visste jag vad jag var ute efter, trots att jag var skitarg så det gick fort. Tack Lindex för rean haha! Hela shoppingkalaset gick på 170 spänn. En oversize stickad tröja i typ nätmodell och ett linne.

Hade i och för sig varit inne i Telia-butiken innan och fått superb hjälp av killen där. Han hade aldrig varit med om mitt problem förut men jäklar vad han jobbade för att det skulle fixa sig! Och det gjorde det, så nu har jag ordentligt lås på mobilen igen 🙂

Förresten har jag feber igen. Kan man få det av att vara skitarg? Jag tror det. Det känns ganska logiskt att man får feber när man är så arg att man kokar. Jupp. Så är det. Nog.

Kommentera

