Intet nytt under solen

Nä, särskilt inte som det varit molnigt större delen av dagen också. 😉

Fortfarande skittrött nämligen. Fortfarande hosta. Joråsatte… zzzzz….

Fast ja, det har ju kommit några nyheter sen sist. Ont i halsen igen (vänster sida) och ont på höger sida skallen när jag hostar. EDS-helvete!

En grej som höll på att skrämma skiten ur mig var när jag var på väg från affären och gick upp för en pytteliten backe, helt plötsligt känns det som jag får en störtblödning från pannan på höger sida. Det blir liksom jättevarmt och känns som det forsar svett. Icke. De nada. Ingenting. Eller ja, jag är lite varm på den sidan av skallen men alltså… WTF?! Värsta klimakteriehotflashen i pannan liksom… 😆

Trodde jag blivit skjuten i skallen av nån jävla sniper ju!

(Sitter och fnissar åt mig själv, tycker jag är dökul! Men så är jag ju lätt skittrött också och då är det mesta roligt)

Det som är bra med att det är skitvarmt men inte så mycket sol är att hunden går ungefär lika långsamt som jag på promenaderna. Vi har det förskräckligt soft på våra promenader faktiskt.

Idag låg vi en stund i gräset och bara hade det bra i varandras sällskap. Mitt lilla hjärta!

wpf_9125

Nä, nu dags för soffmys och lite Indiana Jones.

Hoppas ni har en underbar helg!

Kommentera

