Uppladdning

Snaaart semester!!

Jag ska börja med att göra ingenting. Inget larm, ingen plan, de nada. Bara vara.

Har tjuvstartat lite och köpt två kartonger jordgubbar. Sjukt gott!

wpf_195756

Avis much? 😛

Tog nya blodprov idag. Får svar på måndag. Dessutom får jag (förhoppningsvis) svaret på vad jag ska göra åt min trötthet. Eller ja, jag vet ju vad han kommer säga. ”Vila mer och kom tillbaka efter semestern om det inte är bättre då”. 😉

Alltså, kan man söka jobb som medicinsk sierska? Jag är fan skitbra på att förutspå sånt där. Eller så lär man sig av erfarenhet.

”Vila mer du” ”Du är nog lite deprimerad/stressad” ”Dina prover var jättebra så du är frisk” ”Alla har lite ont och är trötta på sommaren/vintern/hösten/våren”

Jepp. Standardsvar jag hört av otaliga läkare som är skittrötta på patienter som inte nickar och säger amen och ja tack.

Oj. Nu lät jag ju nästan lite bitter men så är det. Fast jag har  ju haft en himla tur med de senaste, så jag tror jag behåller de här två jag har nu haha!

Har ni semester nu eller vad pysslar ni med egentligen?

Kommentera

