Blingbling

Eftersom Edblad-ringen fick gå med vändande post, jag är urusel på att mäta, så blev jag alldeles jätteglad för glitterlacket i min Glossybox (kors i taket! Den kom faktiskt i rätt månad!)

Har inte testat märket tidigare men hört mycket gott om det och jo, det är så bra som de säger. Torkar snabbt också! Nu vill jag ha resten av färgerna också haha!

*googlar efter de*

Oj. Det blir nog dyrt… Det finns ju så många!

Färgen heter ”1027 Full spectrum”

wpf_151301

wpf_204855-1

Och alltså… nu är det fasen bara imorgon kvar! Dessutom är det en riktigt riktigt kort dag, fyra timmar bara. 😆

Lääääääääääängtar så enormt mycket till min semester!!

Kommentera

