Så är det

Sitter i soffan med snarkande mastiffhuvud i knäet. Resten av mastiffen ligger utdragen över soffan. Han har haft det jobbigt de senaste två dagarna, igår tvångsduschade jag honom och idag var det familjefest 😉

Jo. Alltså, jag fyller ju år snart, om typ 25 timmar för att vara ganska exakt, och idag var det tårtkalas.

Måste säga att jag är ganska förundrad över hur min familj lyckas hitta de där perfekta presenterna?

I flera år har jag velat ha jordgubbar ute på uteplatsen men jag har liksom aldrig fått tummen ur.

Gissa vad jag fick? Jepp! Jordgubbsplantor! 😀

Och en tröja, nagelgrejs, böcker, böcker, presentkort och presentkort. 😉

Problemet jag fått nu är… Vilken bok ska jag läsa först?

Jussi Adler-Olsen x 3, Carin Gerhardsens senaste och Håkan Östlunds bok… eh… nånting. Plus en bok jag fick låna av mamma, en av Arne Dahl.

Har raderat alla mina gå-upp-larm. Jag tycker nämligen att jag ska slippa gå upp förrän jag vaknar när jag nu har semester.

Joråsatte… så är det.

 

Kommentarer till: "Så är det" (4)

  1. Borde väl betyda att idag är den stora dagen,,,? GRATTIS!!!!

  2. ullebengtsson sa:

    Stort grattis! Hoppas du får den perfekta semestern som födelsedagspresent 😉

Kommentera

