Men varför?!

Kom på igår att jag alltid varit frågvis. Den där fasen när barn liksom frågar ”varför” hela tiden, den gick inte över för mig, jag bara fortsatte fråga.

Oftast är frågan ”när” men lika ofta ”varför”.

Varför det är så vet jag inte. Säkert nån nyfikenhetsgen haha!

Hur som helst.

Jag var ju hos läkaren idag. I morse när jag såg mig själv i spegeln tittade en likblek människa tillbaka. Jag är trött i hela kroppen och vill helst inte göra nånting alls.

Läkarens kommentar: ”Du ser ju ut som hälsan själv!”

Fuck that shit!

Då är ju frågan varför i helvete jag är så trött. Okej då, lite låga järnvärden men den här enorma tröttheten?

Jag snarkar inte, det vet jag. Jag stressar inte (orka liksom). Om jag slutar andas på natten vet jag ju inte men det borde jag väl inte göra. Passar inte in på symtomen i alla fall.

Men om jag nu har lågt järnvärde, trots tillskott, varför i hela världen är jag så förbannat trött? Vavava!?

Kommentera

