Synskt värre

Jepp. Det var ju det jag sa.

Men jag har ju dåligt minne så jag är inte helt hundra på att jag hörde rätt.

Jag har lite lågt järnvärde (nääähäää?!) men inte för lågt. Alltså, jag ligger längst bort på skalan. Har för mig att han sa ”2” eller om det var ”4”…

Sen undrar jag lite varför jag, rent panikartat, slänger ur mig ett svar utan att tänka mig för?

Han frågade nämligen om jag var trött när jag vaknar redan.

Slänger ur mig ett ”ja”, varpå han säger att om jag inte är piggare efter semestern så ska det göras en sömnutredning. Ifall jag snarkar eller har andningsuppehåll när jag sover.

När jag sen är ute med hunden börjar jag fundera på om det där verkligen var sant.

Det är det inte.

Jag blir bara tröttare ju längre dagen går ju. Alltså, på en tröttskala från 1 till 10 så ligger jag på 3 redan när jag vaknar och ligger på 7 redan på eftermiddagen…

Jaja, det här var egentligen inte det jag skulle skriva men jag glömde fasen bort var det var så… tja… zzzz….

Hoppas ni har det underbart, oavsett vad ni pysslar med! 😉 😀

Kommentera

