Smurfkärlek

Eller ja, Hockeysmurfen älskar Edblad!

På riktigt, vilken alldeles fantastisk kundservice! Snabbt, proffsigt och helt oerhört trevlig personal! Love it!
(Gäller originalet alltså, återförsäljarna vet jag inget om haha!)

Nu har jag äntligen min blingring!

wpf_0112

Himla synd att jag inte kan ha en ring från Edblad på högerhanden också, storlek S (16.8 mm) är för litet och M (17.5 mm) är för stort… Prutt.

Meeeen…! Euhm… ett armband måste jag nog ha. Mmm… Hur jag ska välja vet jag inte. Ole-dole-doff? 😉

Något annat jag älskar är att jag har semester just nu.

Lufsar runt hemma, gör det som faller mig in, äter när jag vill och är lite fnittrig över att jag faktiskt kan, om jag vill, ta en drink mitt på dagen. Om jag vill. Hähä!

Har inte gjort det än men kanske på fredag?

Vad gör ni? Jobbar ni fortfarande eller är ni ute och far?

Kommentarer till: "Smurfkärlek" (8)

  1. Snyggt!!!

    Ääääälskar Edblad!!! Jag har den här http://www.edbladco.com/se/art/square-ring-eternity-pg-5.php som jag parar med den här http://www.edbladco.com/se/art/glowring-xs-16-0-mm-pg-6.php. Har örhängen oxå 🙂

  2. Och just det… Vad jag gör? Inget. Förutom ligga i soffan och försöka att inte må kalasilla. Uuuusch!

  3. Trasdockan sa:

    Ringen är fin, men den ser lite vass ut.. Jag tror jag skulle lyckas få skavsår på fingrarna bredvid… Jag lyckas iofs få skavsår av det mesta 😮

    • Tack! 🙂
      Nejdå, den är inte vass men det gör skitont när hunden får syn på en katt och kopplet dras ihop runt handen haha! 🙂

Kommentera

