Hetvägg

Ja. Igår ja. Vilken jävla hetta! 27 grader var en pärs. Både för mig och odjuret. wpf_132420-1

Å andra sidan får jag inte lika ont när det är varmt hehe! Dessutom kör jag med flexikoppel, så han kan ligga i skuggan (vilket han inte gör den lilla knasen) och jag kan sitta i solen.

Tröttheten blir ju inte bättre men alltså, det är ju bara gilla läget. Ska ju inte tillbaka till läkaren förrän i augusti. Och så har jag ju semester. Då kan jag sova så länge jag vill (eller tills knasen väcker mig), äta när jag kommer ihåg och lufsa runt som jag vill 😉

Imorgon blir det fullt ös dock. Skriva packlistor, packa enligt packlistorna, fundera på hur fan jag ska få in allt i bilen, fundera på hur fan jag ska kunna hålla mig vaken i 6-7 timmar (beroende på hur många kisspauser jag tar), komma ihåg att komma ihåg allt som ska med och tja… allt sånt där… Sooom till exempel…

Försökte ladda mitt mobila bredband.

Gick noll bra.

Jag har nämligen glömt mobilnumret till bredbandet. Fan. Borde skrivit upp det va?

Jaja, jag fick ju lära mig att jag kan använda mobilen som modem. Får väl köra på det då.

Kommentarer till: "Hetvägg" (2)

  1. Än värre här i S-hamn, 33 C. idag sköna 24, men i morron kommer hettan igen. Katterna slöar o äter dåligt.
    jag får ondare vid extrem värme eller kyla, det ska va LAGOM!

Kommentera

