Fullt upp

wpf_201019Eller ja, nä, jag tror jag ljög lite. Lite.

Saker jag måste göra innan semestern är slut –

Hugga ved
Sy klart gardiner
Läsa ut fyra tre böcker
Se klart 3 2 filmer innan de ska lämnas tillbaka
Skicka paket
Shoppa
Städa
Diska
Mäta utrymmet ovanför spisen för installation av ny fläkt

Så. Vad har jag gjort idag då?

Läst ut en bok
Sett en film
Gått en långpromenad med hunden
Gett fan i att både diska, hugga ved, mäta, städa och sy klart gardiner.
Lyckats äta lagad mat! Yeay! Första gången sen jag kom upp till stugan.
Städat diskhon. Alltid nåt.

Nu ska jag fortsätta beta av min ”att-göra”-lista…..

Moahahahaha! Skoja bara!

Kommentarer till: "Fullt upp" (4)

  1. Nemos matte sa:

    Pjuh! Du skrämde mig nästan där. 😉

    Du verkar ju ha det riktigt härligt, fortsätt med det! Njut och gör så lite som möjligt. 🙂

    • Hehe! Sorry 😛

      Ja, jag har det underbart! Känns väldigt konstigt att jag har fyra veckors semester i år, mot mina vanliga tre. Men ååååh så skönt! 😀

  2. Gud vilken vacker bild!!

    Vad härligt det låter 🙂

    Fortsätt ha det bäst! Kram

Kommentera

