Nomnomnom

Det tar sig!

wpf_9273

Har två stycken jättestora också, men jag får fasen inte loss de! 😯 Är de inte färdiga då än eller?

Gör inte så mycket på dagarna, sover och går promenader med odjuret. Läser, försöker äta och tja… lite så där som man gör när man är ledig liksom 😉

Undrar varför jag får så förbannat ont i underkroppen ibland, utan att jag gjort nåt. Alltså, ja, EDSen, men utan att jag gjort nåt utöver det vanliga liksom. Det bara kommer. Skär som knivar från tårna upp i bäckenet, som en rasande brand. Tur jag har mina tabletter med mig, trots att jag inte använde de när det gjorde så ont.
Förresten har jag gått upp i vikt. Det borde ju vara tacksamt med tanke på hur mycket jag gick ner men det här kom plötsligt, utan att jag ändrat mitt matintag (eller brist på det snarare). Kan man gå upp i vikt av undernäring eller är det nåt annat skit tro? Jaja, får se när jag ska till doktorn i augusti då. Eller nej, det var ju bara blodprover då. Inget träffa doktorn. Jaja, shit the same, det löser sig. Mina tuttar passar ju mycket bättre i bhn numer i alla fall! 😆

wpf_9248

Sökning av mogna blåbär pågår.

Han plockar de själv, mycket behändig egenskap tycker jag. Och dessutom något han hittat på själv så att säga. Å andra sidan var det jag som introducerade blåbär för honom.

Vill ni förresten höra (läsa) ett dåligt skämt på utrikiska? Okej –

I went to the zoo and saw a piece of toast in a cage. A sign read: ”Bread in captivity.”

Källa: Bad Joke Cat på twitter

Har ni twitter, följ den katten (om ni har lika ”dålig” humor som jag haha!)

Kommentera

