In i dimman

Ni kan kalla mig Da Grillmaster!

Angus beef-burgare, majskolvar och så potatissallad till det… Muuuuuuuuuums!

wpf_9694

Nackdelen med att vara grillmästare är att man

1. Måste göra rent gallerhelvetet och blir prickig på ben och armar tack vare det.

2. Får sotfläckar på både knän och händer när man tömmer grillen.

3. Doftar av … tja… grillrök.

4. Man blir helt jäkla proppmätt eftersom man gör så himla gott grillat.

På plussidan är det ju gott, man vet att man är ledig när man kan grilla flera dagar i sträck och äta maten utomhus MED vin till, sen kan man ju sitta och jäsa hur länge som helst (eller tills myggen tillåter).

Joråsatte.

Vad gör ni?

Kommentarer till: "In i dimman" (3)

  1. Nemos matte sa:

    Vad jag gör? Sitter här mitt i natten och läser ikapp, och känner att jag blev sjukt sugen på att gå ut och grilla..! 😉

  2. […] och läser ikapp, och känner att jag blev sjukt sugen på att gå ut och grilla..!  (Inlägget ”In i dimman”) Ulle – Tandkrämsrabies ;-D Been there! […]

Kommentera

