Bortskämd

Känner mig väldigt bortskämd just nu.

Dels har jag en mysmastiff nära mig, sen är jag fortfarande ledig och så köpte jag mig en ring till haha! Dock ingen Edblad den här gången, en vanlig välvd silverring bara.

Så jag är bortskämd med kärlek också, från mig själv, min hund, mina vänner, min familj och alla de där människorna som bryr sig på riktigt. De som finns där när man behöver. Dit ni räknas. För jag får så mycket av er. Tack!

Imorgon ska jag skämma bort mig själv med inköp av färsk frukt.

Det var nämligen väldigt tomt i kylskåpet när jag kom hem. Och jag var sjuktsugen på just frukt. Dagens I-landsproblem liksom haha!

wpf_9851

När jag först såg den här stubben såg det ut som den lipade åt mig, en sur gammal stubbe med lite jävlar anamma liksom. 😉

Men nu såg jag ett ansikte till, ser du?

Kommentarer till: "Bortskämd" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Du menar på den bakre stubben? 🙂

    Vad härligt att du verkar må så bra!

    • Just den ja 🙂
      Har det underbart! Rent mentalt i alla fall, fysiskt går det upp och ner och nu är jag förkyld igen men men… jag har det underbart! 😀

Kommentera

