Jamen självklart!

Jag klipper tre olika tygstycken, råkar sticka mig med en knappnål i läppen, sprättar stygn så högerhanden krampar och plötsligt lägger av, sen meckar jag ihop alltihop och syr fast snören (som inte syns), lägger till höjd till madrassen och knölar sen in i buren.

Det tog tre timmar det där. Och jävlar i helvetet vad ont jag fick.

Resultatet av mitt slit –

wpf_0383

Tadaaa!

Var han sover nu?

Här så klart!

wpf_153107

Tackskaruha… typ… 😉 😛

Kommentarer till: "Jamen självklart!" (2)

  1. Nemos matte sa:

    Otack är världens lön. 😉 Men snyggt blev det!

    Själv är jag värdelös på att sy… blev liksom aldrig kompis med symaskinen på syslöjden i skolan! Tur att man har en mamma som hjälper till när nåt behöver ändras… 😉

    • Det är så det är va? 😉 😛

      Jag hade sjukt dåligt tålamod som yngre, så om något blev fel fick jag tokspel och så fick mamma fixa 🙂 Jag gör nästan likadant nu, förutom att jag inte ber mamma om hjälp, jag lägger undan ”skiten” och låter det vila en stund, sen tar jag tag i det igen haha!
      Men skönt att ha experthjälp på mobiltelefonssamtalsavstånd när det behövs tycker jag 🙂

Kommentera

