Bläää

Feber igen. Det är dessutom svinvarmt både inne och ute så jag dricker isvatten och knaprar Alvedon.

På riktigt? Under min semester har jag haft feber och hosta en gång, mådde dåligt i torsdags, blev värre på fredagen och …. suuuuuuuuuuuck! Är så satans trött på det här!

Och det enda blodproverna visar är att jag har lite lågt järn… 😕

Jaja, ska försöka få ner febern och bli väck med huvudvärken åtminstone, att jag är trött jämt är ju ”normalt” för mig så…

Blir dyrt i längden med karensdagar och skit också. Ska man ta och sätta ner foten ordentligt nästa gång jag ska till doktorn?

Förresten fick jag brev från Ersta också, de vill att jag kommer i september. Ny läkare igen och jag är inte helt hundra på varför jag ska dit. Ska ta prover inför det besöket också. Gissar att det är nån uppföljning av nåt slag?

Har ingen energi att lägga på såna funderingar, försöker bara hålla mig flytande just nu.

Tråkinlägg, jag vet. Behövde skriva av mig lite…

Kommentera

