Smarta lösningar

Alltså, om EDS-kroppen får spunk och helt plötsligt får för sig att underdelen av kroppen ska göra ont som en 8 på skalan och överkroppen som en 5 på skalan, då sladdar man in på Eleven.se och surfar runt lite.
Tankarna på smärtan försvinner i takt med att Citodonet verkar och sen kan man ta en tur till 9gag.com också så blir det bra.

Ont har jag ju lik förbannat men jag är ”funktionsduglig” så att säga.

En annan grej är att stå upp och jobba då och då. Det ska visst vara nyttigt även för såna som inte har diverse sjukdomstillstånd. 😉
Det är jäkligt skönt faktiskt. Ett tag. Dessutom är det lättare att dansa till musiken på Spotify om man står upp hehe!
Plus att det är både kaloriförbrännande (bra ord va?) till och med när man står still och det blir lättare att stretcha. Bra bra.

Jag är ingen direkt kattmänniska men det här var det sötaste jag sett på nätet idag –

Badvattentestare

Gif från Icanhascheezburger
.
.
.
.
.
.
.
..
Va? Vad jag köpte från Eleven…? Tror ni inte jag kan surfa in på Eleven utan att köpa nåt…. eller..? 😉

Hrmm… hehe… nagellack (underlack, ett vitt och ett blått) och världens bästa ansiktskräm, Adonia Stemulift.

Förhoppningsvis kommer det imorgon, de brukar vara blixtsnabba (sen att Posten fått nåt jävla snigelvirus är ju bara att beklaga), ordern plockas och packas just nu. Yeay!

Kommentarer till: "Smarta lösningar" (4)

  1. Ska genast tvinga dottern att måla mina naglar!

  2. Nemos matte sa:

    Har ett höj- och sänkbart skrivbord på jobbet och jag älskar det! Även om jag inte står så ofta (då slår datorn i hyllan ovanför 😆 ) är det skönt att ändra arbetshöjd.

    Ha, ha, vilken gullig katt! 🙂 Så eftertänksam…

Kommentera

